venerdì 27 novembre 2015

FEDUA, super glossy nail polishes, African inspired :)))

Uno smalto molto glossy, dai colori intensi, a lunga tenuta, attento alle unghie. Quindi privo di formaldeide, toluene, canfora, resina. E’ Fedua, nato dall’idea di Luca Gonzini, laurea in economia, ultima generazione di una famiglia che da 50 anni guida lo storico Colorificio Gonzini di Botticino, a Brescia.
Luca è stato colpito in Marocco dalle donne che lavorano le noci dell’argan e ha voluto dedicare il suo brand a questo Paese: Fedua è un nome di donna in marocchino.
Basta mettere la base, una sola passata di colore e di nuovo la base che funge anche da top coat per avere mani brillanti per diversi giorni. Questi smalti mi sono piaciuti davvero molto :)))


A very glossy , richly colored, long-lasting, nail polish. That is without formaldehyde, toluene, camphor, resin. It’s Fedua, a Italian brand created by Luca Gonzini, degree in economics, the latest generation of a family that for 50 years has led Colorificio Gonzini.

Luca was shot in Morocco by the women who work the nuts of argan and has dedicated its brand in this country: Fedua is a woman's name in Morocco.

Just put the base, a single stroke and again the base that also acts as a top coat to have shining hands for several days.  I like these nail polishes very much :) ) )











Thanks to my son Lorenzo, 9 years, for this last pic of me :)))

xoxo!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...